Kim jesteśmy ?
Firma AMMA powstała w roku 1996. Specjalizujemy się w produkcji i eksporcie stolarki otworowej PVC oraz aluminium.
Kogo poszukujemy ?
Osoby z doświadczeniem zawodowym w obszarach budowania relacji handlowych oraz sprzedaży dla klientów B2B na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki Płn.
Co będzie należeć do codziennych obowiązków ?
Opracowanie strategii sprzedażowej produktów w oparciu o obowiązujące trendy rynkowe.
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami na terenie Stanów Zjednoczonych
Usystematyzowanie zasad codziennej współpracy handlowej z pozyskanymi klientami w oparciu o obowiązujące prawo.
Jakie oferujemy warunki pracy ?
Nie narzucamy miejsca ani formy pracy. Gwarantujemy konieczne narzędzia pracy oraz swobodę działania. Wiemy, że dobrze wykonana praca musi być dobrze wynagrodzona.
Zapewniamy również wsparcie w codziennej pracy ze strony zespołu pracowników w siedzibie firmy, posiadających wieloletnie doświadczenie handlowe.
Aplikacje prosimy przesłać na adres e-mail: kadry@amma.com.pl, lub dostarczyć bezpośrednio do siedziby firmy: ul. Gałczyńskiego 13a, 59-700 Bolesławiec. Prosimy również o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zastrzegamy sobie kontakt wyłącznie z wybranymi kandydatami.